Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

vineri, 29 ianuarie 2010

happy :D




Azi am primit primul paycheck!!yuppiii :D bineinteles ca e
confidential :))) si a fost o zi frumoasa si la servici, am mai prins curaj, m-am descurcat mult mai bine cu telefoanele, m-am ocupat si de faxuri, am transmis mesaje prin statie, am facut 2 shared reservations (adica am verificat credit card authorization-urile si am impartit fiecare rezervare initiala in 2 parti ca sa mai adaug cate o persoana in camera, sa schimb modalitatea de incasare fiinda plateste altcineva pt ei etc..), de asemenea check-outuri, comenzi de room-service sau diferite solicitari (singura :D)..am fost si la front desk unde trebuia sa observ activitatea de check-in si check-out, am avut si un mic test, asadar a fost o zi ocupata.
Am vrut sa iesim la cumparaturi mai spre seara dar era aglomerat, cam multa politie prin zona, strazi blocate etc (probabil din cauza venirii presedintelui) si am renuntat.
S-a facut cam frig si pe aici, se anunta furtuna de zapada, dar lumea spunea ca nu crede ca va fii.

aaa..si ca sa nu credeti ca sunt sedentara mai pun niste poze din weekend :D
pupe

Un comentariu:

  1. Nu iti sta bine printre straini asa ca dupa ce mai iei multe paycheck-uri sa vi acasa sa le cheltui!!:))

    RăspundețiȘtergere