Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

joi, 28 ianuarie 2010

Big day for me

Miercuri am terminat in sfarsit trainingul online..in total 32 de module (teorie si teste). Spre sfarsitul zilei am stat putin si la front desk unde m-am familiarizat cat de cat cu programul si am avut primul contact cu clientii. Azi am inceput sa aplic ceea ce am invatat pana acum, la departamentul At Your Service :D am raspuns la majoritatea telefoanelor, iar Lorie, colega pe care o asist, nu intervenea decat atunci cand cerintele clientilor erau prea dificile in momentul de fata. Desi am fost mai retinuta la inceput, balbaindu-ma putin la telefon, fie ca nu intelegeam ce spun sau eram prea stresata si nu mai stiam pe ce butoane sa apas, intre timp mi-am mai revenit si am facut singura modificari sau confirmari de rezervari, late check-in sau check-out, legaturi cu diferite departamente, anunturi prin statie, comenzi de room-service etc., si sunt mandra de mine ca m-am descurcat, desi mi se par dificile programele treptat totul merge de la sine :D . Imi place faptul ca ma felicita la anumite apeluri preluate daca m-am descurcat bine, lucru care ma incurajeaza si ma determina sa am mai multa incredere in mine.

Una dintre colege a mers sa ne cumpere inghetata (celor mai pofticiosi) si a fost o surpriza placuta sa aflu ca Mike, managerul nostru de la front office ne-a facut cinste.

Maine va fii o zi agitata deoarece la Renaissance (care apartine tot de brandul Marriott si e la 5 minute de noi) va tine presedintele Obama o conferinta, asa ca va fii interesant :D

Voi lucra si sambata, singura zi libera pe care o voi avea saptamana aceasta va fii duminica, sper sa reusim sa ne si mutam intre timp. Pe moment acestea ar fii noutatile. Keep in touch, pupe

2 comentarii:

  1. Nici nu ma asteptam sa fie altfel...si e normal ca la inceput sa fii putin mai stangace,dar te-ai invatat repede:P.Sunt mandra de tine iubi:)))..pupiii..take care:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Saluta`l pe Obama din partea noastra ;)
    Si lasa, nu te mai stresa. E normal ca la inceput sa nu-ti iasa toate perfect, dar iti intri tu in mana si laudele vor continua!:)
    As vrea sa-mi spui, te rog, cand ai timp... Cam cum a fost interviul knd l`ai dat tu. Pe 10 februarie am si eu interviul, cu Suzanne Shubah. Astept orice fel de sfaturi si indicatii..Cam la ce intrebari sa ma astept...si cam ce vor sa auda (adica... cam ce ai spus tu? :) )
    Bafta in continuare. Sper sa vorbim curand! Te pup..Take care

    RăspundețiȘtergere