Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

luni, 18 ianuarie 2010

updating

Cu toate ca nu am mai facut mare lucru au trecut cateva zile de cand nu am mai scris si am zis ca ar fii cazul sa ajung la zi...asadar vineri am inceput pe program de 8 ore...am facut niste teste interactive referitoare la Marriott despre politicile hotelului, comunicarea intre colegi si cu clientii, hartuirea sexuala etc.(totul a fost pe cd, ne-am mai si plictisit pe alocuri dar macar am avut ceva de facut). Imi place mult ideea de associates in hotel...toti suntem numiti asa, de la cei din departamentu de curatenie pana la directorul executiv...nu exista acea ierarhie bine cunoscuta la noi cu sistemul de management ceausist unde seful dicteaza si tu executi fara drept la replica, daca ai ceva de discutat nu esti obligat sa discuti cu superiorul tau imediat, poti apela la orice manager etc...de asemenea se practica sistemul de avansare in cadrul firmei...poti face diferite cursuri de specializare pe multe departamente ca apoi cand este un post liber sa avansezi sau sa iti cauti un post mai bun la alt hotel Marriott...mi se pare o idee foarte buna, mai ales ca te face sa te simti apreciat ca si angajat si te motiveaza. O alta modalitate de motivare sunt diferite premii oferite la o luna sau ceva de genu' unui angajat sau unui departament,pentru implicare, imbunatatire a serviciilor, depasire a nivelului cerut etc.(premii in bani, insigne cu diferite semnificatii, diploma afisata pe perete). Urmatoarele 2 zile le-am petrecut la departamentul AYS(At Your Service)unde am asistat-o pe colega mea Lorie (foarte simpatica). Aici in Back Office se raspunde la telefoanele clientilor pentru diferite solicitari, se comanda micul dejun, se face legatura cu telefoanele din exterior sau cu alte departamente etc. Programul pe care il folosesc e destul de dificil, cu multe prescurtari..sper sa reusesc sa il invat si sa ma descurc. Am mai inteles cat de cat din ceea ce mi-a aratat dar a zis ca inca nu vrea sa ma invete prea multe fiindca e mai bine sa trec prin Orientation ca sa inteleg politica firmei etc si apoi imi va fii masi usor. Orientation-ul e planificat joi si vineri, sper sa se tina de data asta, sa ne vina actele, social security number si uniformele, ca sa putem incepe.:)
Am vizitat si toate tipurile de camere, apartamentele au fost impresionante, cu living-room, dinning-room, lounge unde poti juca sah etc, computer in camera, tv care iese din mobila cand apesi pe un buton, bucatarie, cabina de dus din sticla, jacuzzi cu robinet din aur etc, dormitor etc (nu degeaba costa 5000 $). Camerele cele mai bune sunt cu vedere spre oras sau port la nivelele mai inalte, cu bucatarie sau aparat de fitness. Camera noastra e GD (general view, double room) dar noi suntem foarte incantate fiindca e la etajul 27 deci se vede foarte bine si orasul si portul:D.De asemenea am vizitat bussiness center-ul, salile de conferinta unde sunt scari rulante pe 2 nivele, restaurantele, concierge lounge-ul unde numai clientii Platinum au acces si e totul gratis, health club-ul etc.
A venit azi un nou intern, Erika, din New Jersey. Ea face acest training pentru scoala si astazi au speriat-o colegii ca s-ar putea sa i se sparga masina, mai ales ca e cu numere de alt stat, cica se intampla frecvent asta, cam de 2 ori pe an..si sa nu isi lase nimic de valoare in masina si sa o lase chiar deschisa ca e mai bine decat sa ii sparga geamul :)) si acum e cam ingrijorata..bine ca nu am masina...si aici e problema cu parcarile, parcarea la hotel e 25 $ pe zi, mi se pare mult, acelasi pret e si pentru angajati daca vor sa isi parcheze masinile...daca ti le lasi pe diferite strazi ti le ridica, e bataie pe strazile unde e permisa parcarea si nu se plateste:))iar daca ti le lasi cu fisa la 'parcking meter'(nu stiu cum se numeste in romana), fisa e valabila doar 2 ore, dupa care trebuie bagata alta...asa ca e destul de scump,bine ca macar e ieftin combustibilul:)
In rest am lenevit azi ca a fost ziua mea libera, mi-am petrecut-o dormind si vorbind pe net, si mai tarziu cred ca vom iesi(sper, ca m-am cam plictisit).
Asadar no new news...keep in touch, acum ma pregatesc de iesire, pupe pa pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu