Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

vineri, 22 ianuarie 2010

I am Marriott-fully orientated

Cele 2 zile de Orientation au fost extraordinare. Am acumulat extrem de multe informatii, am invatat ca Mariott este o familie din care sunt mandra sa fac parte, ca sunt printre putinii norocosi sa traiasca o asemenea experienta, ca pentru a primi 100% trebuie sa dai 100%, ca trebuie sa incepi ziua zambind pentru a primi zambete. Marriott lupta pentru a fii numarul 1 iar hotelul nostru lupta pentru a fii numarul 1 in categoria hotelurilor ce se adreseaza in principal oamenilor de afaceri, iar acesta este un "razboi" unde se poarta 'batalii' in fiecare departament pentru a avansa in fiecare zi.
Au incceput cu un bar in 1927 si iar astazi peste 3200de hoteluri poarta acest nume, in 67 de tari. Ceea ce deosebeste insa Marriott de celelalte branduri este ospitalitatea, faptul ca isi trateaza angajatii de la egal la egal formand o familie, ca are o politica deschisa si transparenta, ca te incurajeaza sa progresezi si te rasplateste pentru implicare, ca fiind un angajat al acestei companii te poti bucura de diverse beneficii atat tu cat si familia ta. Unul dintre motto-urile ce sustin aceasta companie este "If you take care of your associates they will take care of your guests and your guests will come back", formandu-se astfel o constanta ce nu poate da gres. Cuvintele cele mai des folosite in descrierea modalitatii de conducere sunt marete: excelenta, profesionalism, ospitalitate, sinceritate, optimism, empatie, compasiune, corectitudine, multe dintre acestea lipsind din pacate in multe firme din Romania. In lumea aceasta care e intr-o continua diversitate si schimbare, pentru a fii pe primul loc isi propune sa fie primul care face schimbarea...se adapteaza cerintelor clientilor, le anticipeaza deseori nevoile si isi propune sa le depaseasca asteptarile. Ne indeamna sa fim 'above ad beyond'. Marriott inseamna mai mult decat atat: Courtyard, Reinassance, JW Marriott, Edition, Residence Inn, Fairfield, TownePlace Suites, SpringHill Suites, Ritz Carlton etc fac parte din acest brand.
Am fost intampinati de toti managerii hotelului, inclusiv managerul general, Ed Rudzinski, care a inceput prin a fii server in departamentul Banquets, s-a dovedit a fii o persoana modesta, comunicativa, povestindu-ne istoria sa la Marriott, dandu-ne sfaturi si asigurandu-ne ca putem apela cu incredere atat la el cat si la orice alt angajat, ca suntem o familie si trebuie sa avem grija unii de altii (de fapt majoritatea au inceput de jos si au trecut prin diverse departamente ajungang astazi sa conduca unul dintre cele mai renumite hoteluri).
Paul Leader, a doua persoana din hotel la nivel ierarhic, directorul de Events, ne-a inseninat ca de obicei ziua, prin pozitivismul si optimismul contagios, darul sau de a povesti si de a socializa, facandu-ne sa realizam ca suntem atat de norocosi majoritatea dintre noi ca avem o casa, masa, prieteni, familie, un loc de munca sau posibilitatea de a face parte din aceasta echipa, cand exista atat de multi oameni cu adevarat saraci, singuri sau bolnavi incat pur si simplu nu avem de ce sa ne plangem si ceea ce putem face este sa incercam sa ii facem si pe cei din jurul nostru sa simta cat de norocosi sunt, la randul lor.
Am constientizat ca depinde de fiecare cat de mult se implica, de fapt totul e la latitudinea noastra, iar rezultatele pe care le avem in viata sunt in functie de aceasta.
Unul din clipurile educative care ne-au pus putin pe ganduri este acesta:
http://www.youtube.com/watch?v=FpJQqzJj534
De asemenea, increderea in sine, punerea in practica a diferitelor idei, gesturile aparent simple sau fara importanta pot face cu adevarat diferenta.
http://www.youtube.com/watch?v=L8F0EZP8a58
Prin aceasta scurta postare surprind putin din atmosfera, cuvintele, oamenii, profesionalismul ce ma inconjoara, insa starea pe care o transmit nu numai ca nu o pot descrie, dar nici nu cred ca exista cuvinte potrivite in vocabular. Eu nu am mai intalnit si nici nu am mai auzit ca in alte locuri sa se creeze o astfel de atmosfera la servici, sa ai parte de asemenea manageri care sa iti spuna "come and do your job profesionally, but have fun doing it!", nu indraznesc sa spun ca Marriott e singurul loc unde exista asa ceva, varsta si putina experienta pe care le am ma impiedica, insa nu fac reclama gratuita si e cu siguranta unul dintre putinele locuri unde 'if you like what you are doing, you don't have to work a day in your life' :)
Imi doresc sa fac fata provocarilor pentru ca nu va fii usor, sa ma ridic la inaltimea asteptarilor si sa fiu 'above & beyond'....

3 comentarii:

  1. oki, din ce spui tu totul e f tare :D
    eu tocmai am aplicat la internship si am fost acceptata :D sunt ff incantata si daca ai putea sa ma adaugi in lista de mess sau sa-mi lasi un mail ca sa putem sa vorbim ar fi super :)
    Eu sunt putin cam speriata sa plec atat de departe, m-ai ajuta mult daca am putea sa schimbam cateva cuvinte :) adresa mea de mail este manuela_agache@yahoo.com. Mersi mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabriel Padurean4 iulie 2012 la 16:19

    Marriott, pentru mine este un loc in care se formeaza grupurile de oameni speciali si cu adevarat frumosi. De fiecare data cand intru in acest hotel incep imediat sa asist la un vis cu ochii deschisi.

    RăspundețiȘtergere