Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

miercuri, 20 ianuarie 2010

salsa & rodos

Cea de-a doua iesire in oras cu colegii a fost la fel de antrenanta ca si prima :D am fost intr-un bar in apropierea hotelului unde se danseaza salsa si am exersat si eu cativa pasi (am avut profesori priceputi). Am ajuns apoi in Rodos, renumitul bar frecventat de gasca de la marriott unde am umplut ringul..aici dansul serii a fost raggaeton...pacat ca nu sunt deschise mai mult localurile, aici la 01.30 am se inchid :(, noi suntem obisnuiti cu distractia pana dimineata. Imi place ca iesim tot timpul in grup, ca toata lumea se distreaza, iti acorda atentie, nu sunt 'bisericute', iar baietii sunt atat de amabili incat ne conduc acasa.(numai bine ca eu la cum stau cu orientarea n-ar fii fost o surpriza sa ma ratacesc :)).
Marti ne-au venit uniformele (putin cam mari, nu chiar marimile pe care le-am comandat dar asta este, se pot modifica).Din pacate nu ne-a venit decat fusta, pantalonii abia prin martie ii vom primi :( Dar in principiu imi place cum vine uniforma, i love tinuta bussines :).
Spre seara am mers la un mall la vreo 30 minute de hotel (cam asa sunt situate mallurile, la iesirile din oras), unde am mancat de vreo 10$ pe saturate (e un fel de restaurant cu autoservire, platesti la intrare taxa si apoi mananci cat vrei si ce vrei-adica sunt vreo 3 standuri imense cu toate felurile de mancare si deserturi : supe, salate, fructe, fripturi, garnituri, diferite feluri de peste, fructe de mare, prajituri, jeleuri, bomboane, inghetate etc :D) Am mancat putina tocanita de pui cu cartofi copti, creveti, salata de fructe de mare, frigarui, prajitura cu ciocolata, tarta cu zmeura, jeleu, bomboane, pepene galben...cam atat am putut degusta :)) grozav restaurant :))
Dupa o scurta plimbare prin magazine am fost si la film -Leap Year- o comedie romantica foarte foarte haioasa (nu ma mai puteam opri din ras la un moment dat) pe care v-o recomand. Mall-ul este pe un singur nivel insa foarte intins, iar ceea ce mi-a placut este tematica egipteana, cu piramide si coloane foarte inalte. La intoarcere nu stiu de ce au oprit la Walmart (yyeeyy am ajuns din nou acolo :))) si iar nu m-am putut opri :))) mi-am luat o jacheta draguta si pantaloni de training ...incep sa imi achizitionez costumatia pentru sala, sper sa mergem in curand.
Azi am lucrat de la 08.00 la 13.00, am raspuns si eu la cateva telefoane si am inceput sa lucrez putin in program, sunt incantata ca am invatat cat de cat si nu mi se mai pare chiar atat de dificil. Maine si poimaine avem Orientation de la 08.30 LA 17.00, asa ca probabil nu ma veti vedea pe messenger la orele potrivite cu fusul orar. Casa nu am vizitat-o inca, urmeaza zilele acestea. That's it for now. Pupe :)

2 comentarii:

  1. uuuhhhmmmm...FUSTA?....
    That should be a problem :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scie mai departe ca prin tine sa calatorim si noi.
    Vei avea o experienta deosebita ...BRAVO..SUCCES
    Cu drag, Daniela

    RăspundețiȘtergere