Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

marți, 12 ianuarie 2010

First Impression

Cand am ajuns in Baltimore, dupa ce ne-am luat bagajele de mana ne-am dus dupa celelalte si..surprise..nu erau...Ne asteptam sa le piarda eventual in Paris spre New York, dar dupa ce le-am luat in New York si ne-am facut vama si check in-ul spre Baltimore, eram sigure ca vor ajunge..dar asta e..le-am primit abia a doua zi seara :)Nu vedeam pe nimeni in aeroport cu numele noastre..era cam pustiu pe acolo si am vazut doua persoane cu o foaie in mana care se uitau p acolo la oameni, ma gandeam ca ei sunt probabil cei care trebuie sa ne ia dar nu eram sigura..pana si-au facut curaj si au venit sa ne intrebe si s-a lamurit situatia...nu aratasera foaia ca mi-au scris numele urat cu pixu :)) ca sa nu mai spun ca scria Lulia =))...oricum foarte de treaba toti..deja pe masura ce ieseam din aeroport ma simteam in alta lume...masini imense..eram intr-un jeep imens ford (nu ma intrebati de care ca habar nu am)...sosele late si fara gropi, indicatoare peste tot..cladiri inalte..multe lumini..agitatie..si am ajuns la hotel...toata lumea ne-a intampinat cu zambetul pe buze, ne-au urat bine am venit, am avut parte si de un grup hug, apoi am urcat in camera...fiind obosite dupa o calatorie de peste 21 de ore..

si am avut un pat comod :D

2 comentarii:

  1. ca in filme:)))...totul e mare..oamenii,cladirile,masinile..

    RăspundețiȘtergere
  2. eee...ti-am zis eu ca acolo e raiul pe pamant?nici nu iti vine sa crezi ce curat si frumos poate fi acolo decat daca vezi cu ochii tai :P
    (Cami)

    RăspundețiȘtergere