Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

miercuri, 13 ianuarie 2010

Second day

In urmatoarea zi am fost ghid pentru Ioana, colega noastra de la Bucuresti care a ajuns la urmatoarea seara dupa noi. Am dus-o si pe ea la drug test si la banca. A fost amuzant ca deja cei de acolo ne cunosteau ( we are the ladies from Marriott :)) , ne urau welcome, ne intrebau ce am mai facut ce am vizitat etc.
Am fost apoi sa probam uniforme si sa ni se ia masurile (evident ca cele existente nu ne erau bune, avem nevoie de xxs la marimile lor :))..apoi..avand nevoie de tot felu' de cosmetice, ceva de rontait, suc etc sa ducem in camera (girl stuff) am mers la un magazin apropiat (cvs) unde nu ma mai opream din shopping :))) dar m-au luat fetele de acolo :) (a..si fiindca nu mai scap de raceala si tuse, mi-am luat sirop-robitussin, e bine d-soara farmacista?:p )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu