Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

joi, 14 ianuarie 2010

Baltimore National Aquarium

Ca sa nu ne plictisim prea tare azi am primit free-passes la Aquarium :D (ce rau o ducem).. Timp de 5 ore ne-am plimbat printre diferite specii de pesti, reptile, meduze, pasari, din Australia la Maryland, de la specii ce s-au adaptat mediului inconjurator la habitatul specific stancilor Atlanticului de Nord sau caldurii sufocante din Amazon, ajungand in jungla tropicala, ca apoi sa fim inconjurate de corali, rechini si scafandri in ultima parte a turului (numita Atlantic Coral Reef, Open Ocean, Underwater Viewing Area).







Am fost apoi si la spectacolul cu delfini, care ne-au dansat, ne-au adus mingi, ne-au stropit, ne-au zambit si ne-au 'vorbit':)



Am incheiat apoi seara cu o plimbare prin port, admirand peisajul de nedescris. Mi-as dori sa vedeti toate acestea, si astfel incerc sa va transmit putin din noua 'lume' pe care am posibilitatea sa o explorez si eu acum.
(am pus mai multe poze de la Aquarium pe http://www.facebook.com/iulia.nichitoae)









2 comentarii:

  1. ce interesanti sunt...dar specia de pesti baboi nu ai vazut-o?:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. da rechinii i-ai vazut ce frumos zambeau? :D
    (Cami)

    RăspundețiȘtergere