Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

marți, 12 ianuarie 2010

The flight

Asadar dupa despartirea lacrimogena de la aeroport a urmat primul meu zbor cu avionul(de fapt cu 3 avioane, ca am avut 2 escale. Ma asteptam la ceva turbulente, zguduiri, miscari mai puternice, dar am avut parte de un zbor linistit. Norii se vad exceptional din avion..pare o mare alba si pufoasa, o imagine de vis, patata cu palcuri de pamant indepartat, si cu toate ca era innorat, de la o anumita altitudine mereu a fost soare..just Paradise :) Cu exceptia senzatiei de urechi infundate de care am scapat abia a doua zi si a obsesiei lor pentru aerul conditionat atat in avioane cat si in aeroporturi care mi-au intetit tusea..a fost ok. Spre Paris am avut parte de un mic dejun copios si de un steward care a furat privirile tuturor domnisoarelor (lucky us)..bine ca nici stewardesele nu erau mai prejos asa ca au avut si barbatii ce admira...Imi amintesc ca imi doream sa fiu stewardesa si cred ca e o meserie pe care as fii facut-o cu placere...zambetul permanent, starea de optimism pe care o transmit acestea, amabilitatea lor fac cu siguranta zborul mai placut. Am ajuns apoi la Paris...aeroportul impresionant de mare, am mers cu un tren suspendat (nu stiu daca are vreo denumire specifica) de la un terminal la altul. Am avut de asteptat cateva ore in aeroport, asa ca am savurat o cafea si am rontait ceva intre timp (cam scumpe produsele din aeroport,fac bani de pe noi nu gluma:)aa....si ne-am fotografiat cu avionul pe care urma sa ne imbarcam...


La imbarcare a urmat un control riguros, ne-au controlat toate gentile de mana, haina etc..am plecat cu o intarziere de vreo ora si jumatate din Paris, ne faceam probleme ca nu vom apuca sa facem vama si sa prindem din New York zborul spre Baltimore.
A urmat asadar experienta Airbus 380 :D ...Pe langa personalul foarte amabil care a fost in toate avioanele, conditii de exceptie, monitor in scaun unde alegeai filme, muzica, jocuri, traseul aborului, chat in avion etc..mic-dejun si snack unde alegeai dintre 2 feluri de mancare foarte consistente-felul 1, 2, desert, fruct, suc etc. Plus servire de bauturi la discretie de la cafea, ceai, sucuri acidulate sau naturale la bauturi alcoolice inclusiv sampanie. Am avut pana si pernita si patura sa te acoperi, casti, dopuri de urechi etc. Cand ne apropiam de New York era dupa-masa si am apucat sa vedem cateva case (vorba vine, zici ca erau de la MTV Cribs)asa izolate, inconjurate de gradina..cartiere intregi rezidentiale, autostrazi LATE cu circulatie moderata.
In New York a trebuit sa trecem prin vama, unde am primit stampila pe viza :D, apoi sa mergem la alt terminal pentru a prinde zborul spre Baltimore. Acolo am dat de dezorganizare..era o coada imensa la check in, ne intrebau de la ce ora aveam zborul..ii trecusera pe cei care aveau zborul la 19.00 la alta coada care mergea mai repede (noi aveam la 19.05 si am ramas la coada initiala) ca apoi cand eram la mijlocul cozii sa inceapa sa ii strige pe cei care aveau zboruri pana la 19.20 sa treaca la cealalta coada....mai aveam vreo 10 minute pana la decolare cand am trecut de chack in..anyway a fost ok...avionul de la Delta a fost mic, cu care 2 randuri pe lateral..si zborul a durat doar 36 de minute...Pe masura ce ne indepartam de New York am putut admira peisajul...o mare de lumini scaldate in ocean, autostrazi suspendate, masini care parca circulau prin ocean, lumini de la elicoptere, de la zgarie-nori..superb..:) si am ajuns la Baltimore..

Un comentariu:

  1. mai ti minte ca vroiai sa te faci stewardess??:P...acum ai avut parte de primul tau zbor..si ce zbor,ai schimbat 3 avioane:P..i'm proud of you:*

    RăspundețiȘtergere