Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

miercuri, 13 ianuarie 2010

Party

La masa am mai cunoscut o colega foarte ok din romania, lucreaza pe departamentul de events, e aici de 5 ani prin loteria vizelor si s-a oferit sa ne ajute cu orice avem nevoie :)
Apoi am fost invitate la un party de ramas-bun al unuia dintre interni intr-un bar unde merg in general cei de la marriott. Un coleg foarte amabil a venit seara dupa noi, am mers pe jos pentru a ne arata si cartierele din apropiere unde isi inchiriaza ei in general case (foarte ok, se spune ca e unul dintre cele mai sigure cartiere, se numeste Little Italy, strazile si restaurantele au tot felu' de nume italienesti gen Milano sau Amici etc. )si sunt la 5-10 minute de hotel.
Am intrat in bar, se numeste Rodos, si aduce putin a D'arc...mic, inghesuit, cu caramizi...muzica era buna, apropiata de cea de la noi, house, putin hip-hop si latino...am facut cunostinta cu toata lumea (nu stiu daca am retinut vreun nume). ne-am imbratisat cu toti, am dansat toti..a fost o nebunie totala...Barmanita aduce a Coyote Ugly...e singura care serveste, se urca pe bar, danseaza, toarna bautura de pe bar clientilor, urca clientii pe bar si danseaza peste ei, serveste lamaia de la shot-uri din gura ei..e o tipa blonda care arata
super bine si face o atmosfera de nedescris..ceva tipic american...si ea se numeste Bobby Jo :))
A fost o seara super tare, am dansat Latino cu mexicanii, hip-hop cu negrii..toata lumea se distreaza fara figuri, se imbraca cum au chef, de la haine largi la sandale....
Am fost apoi acasa la after party la cel care pleaca de la Marriott..acolo am mai povestit intre noi, ne-am mai restrans putin...la un momendat a venit politia ca au avut apel ca este galagie..si i-a RUGAT sa faca mai putina galagie, dar sa se distreze in continuare, ca sunt si cu seful lor si nu puteau sa nu vina,etc...oare si la noi ar fii fost la fel politistii?:)))

Un comentariu:

  1. cum era melodia "sus pe bar...sus pe bar":))...sa fii cuminte pe acolo si sa lasi negrii in pace:)):P

    RăspundețiȘtergere