Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

miercuri, 13 ianuarie 2010

Prima zi la Marriott

Prima zi a trecut repede. Toata lumea ne-a intampinat extrem de frumos, cu zambete, imbratisari, incurajari si urari de bun venit. Vestea cea mai buna a fost ca avem mancarea asigurata la cantina hotelului..asadar avem la dispozitie o sumedenie de salate, mancaruri gatite, deserturi, sucuri, cafele etc...si nu o sa mancam cine stie ce mancare la fast-food..deci nu cred ca ne vom intoarce x2 sper :)))
Am trecut prin back office si human resources, am cunoscut pe toata lumea de acolo, ne-am dus sa ne facem drug testu' (la o clinica unde se sta la coada civilizat, cu numere de ordine), ne-am facut cont la banca americana (unde ne-a intampinat un functionar care a stat cu noi peste o ora, ne-am ales pana si culorile cardului si a carnetului de cecuri:)).

(cladirea aceea inalta e World Trade Center Baltimore)

Se circula civilizat, nu auzi claxoane, nu vezi aglomeratie. Am o problema cu trecerile de pietoni, nu se prea tine cont de semafoare :)) Aici se trece pe culoarea alba si la stop apare o palma portocalie..dar lumea trece cand vrea strada si soferii nu se enerveaza..
Am mers apoi prin cateva malluri din apropiere si ne-am luat cartele telefonice. Ne-am bucurat ca am reusit din prima zi sa rezolvam atat de multe lucruri si nu ne-am ratacit. Ma impresioneaza faptul ca oamenii sunt oricand dornici sa te ajute, de exemplu ne uitam pe harta sa verificam daca suntem pe strada corecta si o persoana care trecea strada s-a oprit si ne-a intrebat daca ne-am ratacit sau avem nevoie de ajutor fara sa-l solicitam :)

(poza facuta de la Best Buy etaj 2)

Ne-am intors apoi la hotel si dupa masa, desi planuisem sa iesim mai tarziu am adormit dupa o intreaga zi de plimbari :)

Un comentariu:

  1. So, se posteaza automat :-|. de-abia acum imi dau seama ca primul meu mesaj nu a ajuns la tine si probabil te intrebi ce am vrut sa spun cu cel da mai devreme.

    Reintroducing myself again, sunt Ana, masterand an 2 la Turism (ASE Bucuresti).

    Am dat de blogul tau cautand mai multe informatii despre acest internship la Marriott despre care profii de la facultatea mea nu au dat prea multe detalii.

    Care a fost procesul de selectie si care au fost elementele pe care s-a pus accent? (note, activitati extra). referitor la sursele de finantare, te sustii singura sau ai obtinut o bursa?

    Nu stiu cat timp ai sa repunzi intrebarilor mele dar ti-as fi recunoscatoare daca mi-ai scrie cateva randuri.

    Intentionasem sa te intreb unde preferi sa trimiti aceste informatii: direct pe blog sau sa las o adresa de mail...but that's public now:P.

    i look forward to hearing from you:P.

    Multumesc,
    Ana

    RăspundețiȘtergere