Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

miercuri, 13 ianuarie 2010

Zi de leneveala..

Azi am lenevit toata ziua....am fost sa mancam si am dormit..ne-am refacut dupa petrecere..daca pana acum nu am simtit diferenta de fus orar pentru ca ne faceam de lucru ziua si noaptea dormeam..acum ca ne-am chefuit ne-a fost somn toata ziua..
Ne-am facut curaj abia pe la 6 seara sa iesim din casa, deoarece Claudia (romanca de la Events) ne-a spus ca ne duce la iesire din oras la Wallmart sa mai facem niste cumparaturi...zis si facut :D
Eu le-am zis sa nu ma mai duca la shopping ca nu ma pot opri :)) Pentru ca aveam vreo 50 $ rezervati pentru placa de intins parul..si mi-am gasit la 25 $..mi-am luat si ondulator (la 10 $) si am si economisit 15 $- pe care i-am cheltuit pe alte prostii..anyway nici nu vreau sa ma gandesc cat m-ar fii costat astea acasa, asa ca happy me, it was a good deal ;)....si m-am indragostit de magazinul ala..cate lucruri frumoase si ieftine, cred ca pupilele mele erau in forma de stelute si sclipeau :))) mai ales la haine...apropos..am vazut balerini imblaniti =))) super tare :)))
can't wait to get there again, multumim Claudia :D
D-soara farmacista, mi-am mai luat pentru raceala pentru ca nu mai am paracetamol Tylenol, si halls cu miere si lamaie pentru gat..e bine?:P:)))
Va pup

Un comentariu:

  1. sa nu te mai aud ca lenevesti si acolo...and btw cred ca a fost lumea ta acolo...si ce preturi au:X:X,te invidiem ca esti acolo(in sensul bun al cuvantului);))

    RăspundețiȘtergere