Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

marți, 12 ianuarie 2010

Leaving home for one year..

Asadar a venit si momentul sa ma despart de cei dragi...Pentru un an voi fi trainee pe departamnetul de Front Office in cadrul hotelului Marriott Waterfront din Baltimore. Ma consider o norocoasa, mi s-a ivit o oportunitate pe care putini o au si de care era pacat sa nu profit. Nu este insa usor sa ii lasi in urma pe cei dragi..cel putin mie nu mi-a fost..pentru unii poate parea putin un an, insa pentru mine, singura la parinti, inconjurata mereu de prieteni si obisnuita sa am mereu pe cineva cunoscut in preajma aceasta este o adevarata provocare. Ei dar nu-i nimic, ce nu te doboara te intareste, nu?
Si ca sa ma asigur ca plec de acasa cu amintiri frumoase -trecand cu vederea peste momentele de nostalgie :))- am profitat din plin de ultimele zile din tara (Craciun si Revelion, cum nu se putea mai bine :D ) de la family reunion la distractie cat cuprinde(le multumesc prietenilor pentru asta).
Presupun ca nu am apucat sa imi iau ramas bun de la toata lumea, imi cer scuze celor pe care nu am mai reusit sa ii vad (in special colegilor de la Timisoara), insa timpul scurt, pregatirile si stresul dinaintea plecarii si-au spus cuvantul.
Urmeaza primul meu zbor cu avionul...Let's see what happens :)

Un comentariu:

  1. imi aduc aminte cand mi-ai zis ca ai vrea sa te inscri in programul asta,si ti-am zis ca de ce sa nu incerci,si atat de repede au trecut toate incat acum estideja pe alt continent:(...e un sentiment tare ciudat sunt si trista[(ca ma gandesc ca nu te vad atata timp)(sau cel mai ciudat e atunci cand vreau sa te sun si nu pot:(in schimb vb prin alte metode zilnic:)], dar in acelasi timp ma bucur f mult pt tine:).F bine ca ai profitat de oportunitatea asta:)...take care:*:*:*>:D<

    RăspundețiȘtergere