Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

vineri, 5 februarie 2010

new home



A fost o saptamana agitata, am mers si la hotel, ne-am si mutat. Duminica fiind ziua mea libera am facut curatenie timp de 9 ore :))) cel putin s-a meritat si am schimbat aspectul casei. Luni ne-a dus un coleg de la serviciu la Wallmart si ne-am mai cumparat lenjerie de pat, prosoape, mancare etc. (nu cred ca se va mai oferi sa ne ajute tinand cont ca i-am umplut masina :))).


Asadar luni ne-am instalat in noua casa.
Avem un coleg din Turcia cu care locuim si stie si el un cuvant in romana 'dusman' :)) tot radem ca traieste cu dusmani in casa...
cam asta e casuta noastra :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu