Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

joi, 11 februarie 2010

Winter in Baltimore



A trecut ceva timp de cand nu am mai scris, nu pentru ca as fii fost foarte ocupata ci din contra, ca de obicei, lenesa :) La servici lucrurile merg bine, mai e mult de invatat insa devine mai usor in timp ce exersez. Weekendul trecut a fost foarte plictisitor din cauza ninsorii, o gramada de conferinte si sosiri anulate, asadar mai putine apeluri. Aeroportul s-a inchis si foarte multi angajati au ramas la hotel din cauza vremii. Cu toate ca majoritatea localurilor s-au inchis, James Joyce, un bar aflat langa hotel a ramas deschis deoarece angajatii sai erau cazati la noi. Prin urmare party..again :))

( Lorie, trainerul meu :D )

Eram trista ca nu am prins zapada (de fapt ca nu am mers la schi dar aceasta dorinta oricum nu mi se indeplineste) dar nici nu ma asteptam la acest peisaj. Radeam eu ca localnicii sunt speriati de zapada, dar a nins intr-o zi cat la noi in 4 :))) Prin urmare s-a interzis circulatul autovehiculelor cu exceptia urgentelor, cu toate ca treceau frecvent masini de deszapezire nu faceau fata iar peste putin timp totul era la fel. So take a look :P
(aici e colega mea incercand sa isi scoata masina)

(ne-am facut poteca)-ce soc am avut cand am iesit de acasa dupa prima ninsoare si mi-am zis ca doar nu e zapada asa de mare, eram in fusta sa plec spre servici si cand am facut primul pas zapada era pana peste genunchi:))-


Am avut 3 zile libere de care m-am bucurat petrecandu-le in casa :(( pentru ca afara viscolea atat de tare in cat credeam ca o sa ne zboare geamul :)). Ne-am mai aventurat la cate o plimbare sau am mai organizat cate o seara de filme\de fapt am renuntat la film si ne-am jucat mima pe titluri de filme :)), macar nu ne-am plictisit asa tare si ne-am ocupat timpul, am facut putina curatenie prin casa (cred ca sunt putin obsedata), si am lenevviiitttt :D .Insa de maine incep munca in forta pana joi :)

Si ne-am pregatit de Valentine's Day, do you like it ?:))) :))) Ce nu face omul din lipsa de ocupatie prin magazine :))) Cam acestea sunt noutatile! pupe!!


3 comentarii:

  1. pfoaaaaa....ce de zapadaaaaa :))))) saraca tipa ce se chinuia sa scoata masina :))
    Fain asa... tot in chefuri o tii? Pai tu te-ai dus acolo sa muncesti sau sa te chefuiesti? huh? :))
    P.S. ii bun tipu ala cu camasa alba din prima poza...bun bun!!! :))
    take care! baga la lopata:P byeee :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Iulia!
    Sora mea Florina e si ea acolo.Cred ca ati facut deja cunostinta. A venit pe 15 februarie. Ai avut o idee excelenta cu blogul pt ai tine la curent pe cei dragi.
    Asa ca astept noi vesti si poate o sa o vad si eu pe sora mea in pozele tale :)
    Spor la toate!La munca la petreceri.... :) :) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hei pisi:*:*:*...multa zapada la voi acolo...si vad ca tot in chefuri o ti:))...de-aia nu mai apuci sa scri nimic pe blog??ha??LENESOOOOOOO:p...pup.take care>:D<:*:*:*

    RăspundețiȘtergere