Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

vineri, 5 februarie 2010

Trang's goodbye party

(Trang si Ioana)
Cel mai trist lucru aici va fii cred ca faptul ca ajungi sa legi prietenii, sa cunosti oameni cu care iti petreci timpul care au venit insa inaintea ta si carora li se apropie data de plecare :( majoritatea suntem veniti, pe rand, din toate colturile lumii si asa vom pleca, lasandu-i in urma pe cei veniti dupa noi:(

Nu sunt foarte multi colegi din Baltimore ca sa pot spune ca vor fii si persoane in permanenta aici..sau sunt care evita sa mai lege prietenii pentru ca s-au atasat de multe ori si e trist cand toti pleaca. Asadar va trebui sa ma obisnuiesc cu acest tip de ramas-bun...mi-am luat ramas-bun de la cei de acasa, acum imi voi lua de la cei care urmeaza sa plece, asa cum vor face si cei de aici cand vom pleca noi. Nu se stie daca ne vom mai revedea vreodata, deseori faci promisiuni ca vei pastra legatura insa viata si ocupatiile zilnice te indeparteaza..dar vei ramane cu amintiri frumoase, cu poze, cu impresia ca ai trait clipa si cu petrecerile de ramas-bun :D. Prima pe lista e Trang, care s-a intors in Londra...we'll miss u


( de la stanga la dreapta sus Tim-Guest Service Manager,Ioana, eu, Jordan-El Salvador, Nick-Assistant Manager Front Office, Ben-Anglia, Mike-Manager Front Office/ stanga spre dreapta jos Fulden-Turcia, Trang-Anglia, Katie-Front Desk Manager)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu