Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

joi, 11 martie 2010

hey there!!

what's up???pe aici e agitatie..desi trebuia sa fiu libera de 8 martie m-au sunat fiindca una dintre colege nu a mai putut veni la servici si am mers in locul ei...am fost putin nostalgica gandindu-ma cum as fii sarbatorit acasa cu prietenele..dar cum aici lumea nu tine cont de semnificatia zilei de 8 martie mi-am ocupat timpul cu un extra shift :)
Hotelul a fost in aceste zile ocupat in proportie de 90%, asadar nebunie, mai ales in tura de dupa-masa cum am lucrat de obicei, iar comenzile de room-service ne-au dat peste cap, dar am rezistat eroic :) Azi a fost o zi foarte frumoasa chiar daca am lucrat de la 2.45 la 23.15 si am avut o gramada de lucruri de facut, fiind atat de ocupati timpul trece mult mai repede, inca sunt plina de energie (si nu vrea nimeni sa iesim in oras :((( ).
Vremea s-a imbunatatit considerabil, abia astept sa ies la plimbare sau sa vizitam un loc nou, nu stiu inca cand voi avea liber..cum lucrez tot dupa-masa simt ca nu am timp sa mai fac nimic altceva, evident ca nu ma trezesc de dimineata sa ma plimb si asa toata ziua e pierduta..Ieri am fost la cinematograf la Cop Out (cu Bruce Willis) filmul e dragut, nu pot spune ca e de actiune fiindca actorii il transforma intr-o comedie, dar sunt cateva scene memorabile (de ex scena cu pustiul-hot de masini -stop messing with my business- :))
Cam acestea ar fii noutatile..pe curand :)

Un comentariu:

  1. >:D<...sa stii ca ne-am gandit la tine de 8 martie:)...mai ales ca mi-ai zis ca americanii nu o sarbatoresc...wish you were here>:D<..la voi vine primavara la noi a nins iar:((..in rest tot la fel...scoala,mai cate o iesire,etc:*:*:*take care

    RăspundețiȘtergere