Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

luni, 8 martie 2010

Spring is approaching

Vineri a fost nebunie la hotel, gradul de ocupare a fost de 99 %, nici nu am simtit cum a trecut timpul. Au chemat pana si personal in plus. Sambata am fost libera si am profitat plimbandu-ne prin port, a fost atat de frumos afara, caldut si insorit, se vede ca se apropie in sfarsit primavara, (sper ca am scapat de zapada), lumea a inceput sa isi paraseasca cuibusorul si incet incet s-au aglomerat stradutele-prin urmare oamenii pot umbla si pe jos, nu numai cu masina ca pana acum :)

Dupa plimbare am mers la un supermarket sa facem niste cumparaturi (vroiam sa gatim ceva seara), dar cum nu ne-am mai putut opri din shopping la un moment dat am sunat-o pe colega noastra sa vina sa ne ia (nu cred ca ne-am fii descurcat nici cu un taxi, la cantiatea de produse cumparate-oricum TOTUL era necesar, asa ne mintim :P:)). Si am gatit paste.

Duminica am lucrat de dimineata, nu a mai fost asa de mult de lucru, gradul de ocupare a scazut la 23 %, a fost relaxant dar si plictisitor. Ca sa mai iesim din rutina au venit niste colegi la noi (respectiv Ben, din Grecia, cu sotia sa Kim din Philippine) si am gatit ciuperci umplute la cuptor cu cartofi si piept de pui, a mai venit o prietena (Lucy, din Polonia) cu un tort, si ne-am uitat la Oscaruri :)

Azi e 8 Martie, mi se pare asa ciudat ca nu il simt ca acasa, aici nu se sarbatoreste :( Mi-e dor sa primesc martisor, si flori, si ciocolata, cum se obisnuieste. Poate facem ceva mai deosebit maine.

Parintii colegei noatre Katie au venit in cursul zilei si ne-au adus o canapea, niste fotolii, un birou, le-am dat ce era mai vechi si se poate arunca, si am redecorat putin casa, asadar avem living-room-ul cu canapeaua, fotoliile si tv-ul, apoi dinning room unde avem o masa mai mare, scaune si biroul, si in bucatarie am lasat o masa mai mica si cocheta.

In sfarsit am ajuns la zi cu blogul :) Urmeaza pozele de la plimbare..

PS. La multi ani tuturor femeilor si mamelor din lume!!! Sa aiba parte de o primavara frumoasa, calduroasa, insorita, colorata si parfumata, care sa ale umple sufletele de bucurie!!!La multi ani in special mamei mele, pe care o iubesc si o pupacesc, si sper sa se distreze in aceasta zi sau sa si-o petreaca asa cum isi doreste!!!!Si la multi ani prietenelor mele, va pup si imi este dor de voi, aveti grija ce faceti deseara, probabil la striptease :P:)) sa nu beti peste masura!!!dar sa va chefuiti si pentru mine :)

































Un comentariu:

  1. LA MULTI ANI!!!! pt ziua de ieri(desi ti-am zis deja):P...a fost dragut...si te-am tot pomenit cu andreea:)).Nu ai sughitat?:))...pe aici inca e f f f frig...sper sa se incalzeasca dupa sapt asta:)..>:D<miss u

    RăspundețiȘtergere