Despre mine

Fotografia mea
Sunt o fire deschisa, sociabila, optimista, mereu vesela, incercand sa le aduc zambetul pe buze celor ce ma inconjoara. Privesc viata intr-un mod pozitiv si profit de orice jumatate plina a paharului.

joi, 4 martie 2010

Busy times in Baltimore

O sa incerc sa iau evenimentele in ordine cronologica....In primul rand a fost nunta prietenei mele Fulden...Casatorie tipic americana, cu frazele celebre if anyone is against speak now or forever hold your peace, lawfully wedded wife etc...a urmat pranzul la restaurant in graba pentru ca lucram de la 14.45, chiar si mireasa :)))..urmeaza receptia nuntii, data nu e inca stabilita :D











Luni am fost libera si am profitat de aceasta zi facand o mini excursie in Washington. Am luat trenul care e 14 dolari dus-intors, iar calatoria e de 40 de minute. Nu mai are rost sa spun cum arata trenurile, cat sunt de curate, cat de civilizata e lumea etc. Primul lucru care m-a impresionat a fost gara -The Union Station- pe cand aeroportul din Washington nu era atat de dezvoltat si se ateriza pe Baltimore Washington International, majoritatea luau apoi trenul spre capitala, inclusiv vedete, oameni politici, etc., interiorul fiind extrem de elegant, cu restaurante, magazine, chioscuri, fiind organizat asemenea unui aeroport.










Am vizitat apoi Lincoln's Memorial si The Vietnam Veterans Memorial Wall, memoriu adus victimelor razboiului din Vietnam.







Vis-a-vis de Lincoln Memorial se afla The Washington Monument.















In finalul turului am ajuns si la celebra Casa Alba. Pacat ca nu era acasa Obama sa ii facem o vizita :))

Si am ajuns si in Georgetown sa facem cumparaturi ca intre fete si sa mancam la un restaurant de fite (J Paul's). Am mancat pentru prima oara scoici :)



In rest la hotel lucrurile decurg bine, au fost si zile foarte ocupate si zile mai relaxante, am lucrat in principal de dimineata, a trebuit sa mai participam la niste traininguri referitoare la upgrade-uri si compcierge, am inceput sa ma ocup si de alte sarcini cum ar fii dispatch-trebuie sa verific toate apelurile clientilor facute catre departamentul nostru cu diferite cereri, sa le trec intr-un tabel, sa sun toti clientii sa vad daca au primit sau nu obiectele solicitate si feed-back-ul lor sau eventualele cereri suplimentare.

In data de 2 martie a avut loc si iesirea cu toti colegii de la Front Office, a fost o adevarata nebunie, mancare delicioasa si distractie pe cinste. Poze si detalii in urmatoarea postare.

Pe curand, pupe!!!

Un comentariu:

  1. Hey , foarte dragut blog-ul ... Si eu lucrez tot la marriott doar ca in romania :) Imi poti spune cum ai fost selectata pentru Baltimore ? Cand poti astept un raspuns pe raluca_savu2005@yahoo.com , thank's

    RăspundețiȘtergere